dimecres, 14 d’abril del 2010

En la bona línia

Això sembla ja que en el darrers cinc dies n'he pogut enllaçar quatre de pedaleig. En concret tres sessions de bici en carretera i una de corró al garatge de casa. Això és tot un èxit i trenca totalment la tònica d'aquests darrers mesos. Però el millor no és això. Han tornat les ganes d'anar en bici. Ahir el cel estava núvol i amenaçava pluja i, tot i així, em vaig arriscar i vaig sortir. Inèdit en mi!!! Vaig sortir tot i estar el cel negre!!! Durant el recorregut vaig anar esquivant els núvols i finalment no em vaig mullar. Avui més del mateix i he tornar a sortir. Doblement increïble!!! Però el millor són les sensacions. Em trobo bastant bé. Pensava que l'aturada em passaria factura però la veritat és que no estic tant malament com jo pensava trobar-me. De totes maneres he de ser una mica prudent i cal esperar una mica i observar com assimilo aquestes jornades de bici. Igual la factura ve a més endavant!!!