dilluns, 22 de novembre del 2010

Mateixa tònica

Hores d'ara la cosa continua igual que en els darrers posts. De moment continuo sense fer absolutament res de res. Ni bici, ni gym, ni ciclocross, ni res. Des del campionat de Catalunya CRI (25 de setembre) només m'he pujat a la bici un dia i, aquest dia, vaig fer 50 km. Per tant vaig camí dels dos mesos en blanc. Per aquesta pre-temporada 2011 no hi ha cap preparació hivernal, ni ciclocross, ni sortida dominguera de grupeta, ni cap activitat física. No tinc temps per fer-ho. De fet, sí que en tinc, però estic dedicant els temps lliure a altres temes que, en aquest moment, són prioritaris. Aquesta tònica continuarà, com a mínim, fins mitjans de desembre. A partir d'aquella data tinc la intenció de començar a agafar bici i, mica i mica, anar recuperant ritme. Si la cosa va bé, qui sap, encara em podrè deixa veure en alguna cursa de CX jejeje. Sobre la data ja portaré prop dels 3 mesos aturat i suposo que costarà molt arrencar. La nota positiva és que no agafo pes. Sóc conscient que hauré perdut massa muscular i el pes hauria de baixar però, com a mínim, reconforta saber que podria ser pitjor: a més de perdre múscul, guanyar pes. Sort que no és el cas!