dilluns, 11 de juliol del 2011

Cap a Montserrat amb el Mesa

Després de l'aturada del cap de setmana he tornat a agafar la bici. La intenció era fer uns 80-90 km amb algun port. Ni de bon troç la idea original era pujar a Montserrat però a l'arribar a l'alçada de La Bauma m'he creuat amb un vell amic i company d'equip, el Mesa. Sense pensar-ho dos cops m'he donat la volta i m'he adaptat al seu recorregut que, com no podia ser d'una altra manera, era pujar a Montserrat i baixar després en direcció Manresa. Amb ell vaig compartir tres temporades a la categoria MA30. Les dues primeres amb l'equip Medina i la tercera amb el CC Vallès. Durant l'estona que hem compartit em rememorat vells temps i antics records. A l'arribar a la capital del Bages cadascun a continuat el seu camí. Finalment jo he fet més del compte, 100 km a 31 km/h de promig amb gairebé 1300 m de desnivell.
El mesa havent coronat Montserrat.