diumenge, 26 de febrer del 2012

Ja es respira primavera

Ara feia bastants dies que no sortia en bici i el que més he notat aquest cap de setmana és el canvi de temps. Ja es respira primavera. Quin canvi! A més jo acostumo a sortir bastant d'hora i la diferència de graus era abismal comparat amb la darrera vegada que vaig agafar la bici. 

He gaudit molt de les dues sortides, la d'ahir i la d'aquest matí. No es pedala igual d'agust amb els peus congelats i les mans insensibles pel fred que amb temperatures còmodes com les d'aquest cap de setmana. He completat 160 km en ambdues jornades, sobre els 80 km per dia amb 860m de desnivell a 31 km/h el dissabte i 965 m de desnivell a 30 km/h diumenge. Realment pensava que em trobaria pitjor. L'únic que necessito de més en tenir continuitat els dies laborables. Estic buscant fòrmules per fer-ho. De moment ja tinc la nova llicència pel 2012, això sí, com a VETERÀ 40...jejeje.