divendres, 25 de juliol del 2008

A vegades la vida és capritxosa i et depara casualitats agradables. Avui, mentre estava comprant, he vist entre la gent una cara que m'he era familiar. Després de pensar durant uns segons l'he pogut identificar i ubicar. Es tractava d'en Ginés Salmerón. En Ginés va ser corredor professional entre els anys 1996 i 2000. Va militar en equips com SAECO, SEGUROS VITALICIO i JAZZTEL-COSTA DE ALMERIA. Entre els seus resultats més destacats, com a professional, va ser una victòria en la tercera etapa de la Ruta del Sol (1997) i la classificació de la muntanya en la Vuelta al País Vasco (1997).
Ell i jo vam coincidir quan eren júniors a l'equip C.C. MONTCADA-FLECTOMIN l'any 1990. Aquell mateix any, tots dos, vam formar part de l'equip de Catalunya que va participar a la contrarrellotge per equips del Campionat d'Espanya, en companyia d'en Jaume Hernández (un altre destacat corredor professional) i d'en Toni Gil Betancour. Aquell equip compost per: Hernández, Salmerón, Gil i un servidor va guanyar la medalla de bronze, que hagúes pogut ser de plata si jo no m'hagúes sortit en un dels últims revolts quan baixàvem a més de 70 km/h. El campionat, que es va celebrar a Logroño i que tenia un traçat de 66 km (casi ná), va ser guanyat per la selecció valenciana que anava comandada per un tal Ángel Casero.
En fi, que m'ha fet molta il·lusió veure'l de nou i recordar temps dels quals ja quasi ni tinc presents perque han passat 18 anys, puffff...