divendres, 12 de setembre de 2008

Al final no va poder ser. Per temes professionals finalment ahir no vaig poder assistir a la cursa de Bellvitge, cosa que em va comportar perdre el liderat de la Xallenge. Ho vaig intentar tot fins a última hora per poder anar a disputar la prova. Fins i tot vaig proposar la possibilitat de treballar tota la nit i anar a competir sense dormir (que no seria la primera vegada que ho faig) però no va ser possible. Així que no vaig poder fer res. De totes maneres tinc molt clar que la bici és un hobby i que qui paga la nòmina mana. La pena és que al final no he pogut defensar el liderat fins al final como jo volia. Una pena perquè la lluita pel groc estava molt ajustada i podia haver estat molt maco, però les circunstàncies manen. Durant les pròximes setmanes tinc el temps molt ajustat per entrenar, així que casi que ja dono la temporada de carretera per finalitzada. A veure si ja de cara a l'Octubre puc preparar una mica en condicions la temporada de ciclocross que ja està a tombar la cantonada.

3 comentaris:

Ernesto ha dit...

una pena, me pasé por allí y no te vi, luego por megafonía me enteré que no podías venir por trabajo (un detalle del 'speaker'). Bueno, no sé cómo queda la general, pero en El Prat aún habrá opciones, no? Venga Carles, un saludo!

CETONIC ha dit...

Pensaba que tu ausencia estaba motivada, porque veias complicada ganar la Xallenge, incluso me habían comentado ayer que si Verges quedando delante tuyo un puesto en Bellvitge ya la tenía ganada. Siento que no lo hayas podido defender, sé que es un hobbye para ti, ya me lo comentastes en Blanes, pero sé que te hacia ilusión. Mira el año que viene a tope y luchar de nuevo por la general! Iras a correr al Prat de Llobregat?

Carlox ha dit...

Muchas gracias por los ánimos.

ERNESTO: Qué pena no verte, hubiésemos hablado del Cx jeje. En el Prat aun hay opciones, pero son muuuuuy remotas. Que se le va a hacer!!! Otro año será

CETONIC: No me rindo nunca, aunque lo vea chungo y sea un hobby se lucha hasta la muerte jejeje. Supongo que si que ire al Prat, pero estas próximas semanas lo tengo bastante difícil para entrenar, así que ire a hacer lo que se pueda. Nos vemos por allí. 1 abrazo