divendres, 14 de novembre del 2008

Aquesta és la vista que hi havia ahir a la tarda des del cim de la Creu d'Aregall (537m). Es pot observar una bonica panoràmica de la muntanya de Montserrat. Al fons, si ens hi fixem, es poden veure el cims dels Pirineus ben blancs. Tot i que la Creu d'Aregall no està gaire alta, en dies ventosos com ahir, la visibilitat és excel·lent. Aquest va ser l'entrenament que vaig fer a la tarda. Uns 60km amb aquesta pujadeta que te 5 km. Durant els primers quilòmetres de la jornada les sensacions eren força dolentes, però a mida que anava acumulants minuts m'anava trovant millor. Ara, en quant acabi d'escriure aquest post, agafaré la bici de CX i la treuré una mica a pasejar. Aquesta setmana només he sortit dos dies. Això no potser, sobretot tenint en compte que he tingut tot el temps lliure del mon.

Per cert, ahir vaig conèixer a en David Sánchez (Jr) jejeje. Quin troç de nen!!!! És ben llarg, jo diria que ha sortit al pare jejeje. Si es així tenim un futur bon rodador i contrarrellotgista jejeje (encara que diguis que no, David)

Tal i com ja havia avançat aquest matí, he sortit a entrenar una miqueta de CX. No se perquè, però el cas és que fa dies que em trobo molt cansat. L'entrenament d'aquest matí ha estat suau. No he volgut carregar més. Jo tinc una dita que és "escolta el teu cos". I avui el cos em demanava descans. Així que he poquet a poquet i demà més. Espero estar descansat pel diumenge a Sant Boi i poder disfrutar de la carrera al 100%. Sinó, disfrutaré igual però a mig gas jejeje.