dimarts, 16 de desembre del 2008

Desprès de més de quatre dies de sequera ciclista, avui he pogut sortir una mica. Aquesta tarda ha tocat fer una mica de CX. I es que avui ha sigut el segon dia que he sortit amb la nova FOCUS. L'havia estrenat ja fa més d'una setmana però no m'havia tornat a pujar en ella. De nou al pujar-me he tingut les mateixes sensacions que el dia que la vaig provar per primer cop. El comportament és diferent. Més àgil i ràpida. He estat mirant el vostres blogs i veig que el circuit de diumenge passat va ser força bonic. Quina enveja sana al veure les vostres fotos!!! Com m'haguès agradat estar a Sta. Coloma de Farners amb tots vosaltres posant-me fins a dalt de fang. Les curses de CX amb fang, pluja i fred són les millor. També en les que més es pateix, però les millors. Aquest cap de setmana tinc lliure, però tinc el dubte que fer diumenge. Aquest dia coincideixen les proves de CX de Mataró i la ja clàssica prova del Pavo a Sant Pere de Ribes. Tinc seriosos dubtes de què fer. No sé, crec que ho decidiré a última hora perquè dependrà del clima que faci. Si fa mal temps (pluja=fang) aniré al CX, si fa bo a la carretera. De moment aquí us penjo un parell de fotos de la nova FOCUS. Salut!!!


2 comentaris:

Ernesto ha dit...

chula la bici!
vayas a la carrera que vayas, pásatelo en grande!

Carles Lara ha dit...

Pues sí Ernesto, de eso se trata jejeje