dijous, 7 de maig del 2009

Aquest dissabte a la tarda hi ha la cursa de Porqueres. Enguany, igual que en les darreres edicions, la cursa s'ha fet per la categoria èlit. També aquest any deixen participar les categories sènior i màster30. Jo m'estic plantejant encara si a anar o no. La veritat és que és una cursa molt dura i mi no m'agraden les proves tan exigents. No em va be tanta pujada i tant dura. Sino recordo malament s'ha de pujar el repetxó del càmping i la pujada final al Rocacorba, no? A part de que la resta del recorregut és totalment trencacames. La disyuntiva és la següent:

a) Vaig i m'ho prenc com una competició en sèrio i faig el que pugui.

b) No vaig i surto a entrenar el cap de setmana.

c) Vaig i a peu del Rocacorba plego i tiro cap el cotxe.

No sé. Gaire ganes d'anar-hi no en tinc, però d'altra banda, si no hi vaig estaré massa temps aturat sense competir. Be, de fet aquest any només porto 5 dies de competició. No he arribat ni ha agafar el ritme de carrera. Vaja, com la majoria de MA30 ja que aquesta temporada està sent bastant descafeïnada. Rectifique-me si m'equivoco, però el perfil del port final és aquest, no????



2 comentaris:

Pep Tatché ha dit...

Jo ho tindria clar... reserva't i vine a Remences a fer-me de gregari!!

je je!!

Tens classe per anar a Rocacorba i fer molt bon paper.. competitn a tope clar!

Carles Lara ha dit...

Mmmmmmm...Remences???? No gràcies. Si la cursa de Porqueres és per homes, la marxa de Remences és per super-homes...Massa per mi!!!!!!

Que vagi molt be per allá dalt i a tope, que tu aquest any tampoc vas coix jejejeje

Cuida't i 1 abraçada crack!!!