dimarts, 18 de maig del 2010

Dos dies de bici!!!!

Des del dia 1 de maig que vaig competir a La Pineda-Vilaseca que no m'havia tornat a pujar sobre la bici. Diumenge dia 16 ho vaig tornar a fer. I avui també. Després de 15 dies d'aturada total diumenge vaig poder sortir i completar 70 km amb un port suau. Les sensacions van ser bones tot i sentir-em una mica estrany sobre la bici. Finalment vaig arribar a casa amb els deures fets i un promig de 32 km/h. Força bé, la veritat. Dilluns, de nou, més bici. Les sensacions molt diferents a les del dia d'abans. Molt cansat a nivell muscular. Casi una vuitantena de quilòmetres amb una més de 1000m de desnivell acumulat. He arribat a casa molt "perjudicat". Tant, que durant la darrera mitja hora, tenia rampes a les cames. I es que la inactivitat no perdona. Ni el vent, tampoc. En el que portem de mes he acumulat els 85 de la cursa del dia 1, els 70 de diumenge i els 80 de dilluns, total: 235 km. Avui no sé si podré tornar a sortir. De totes maneres no sé si val la pena perquè ja no podré tornar a fer-ho fins la propera setmana.