dissabte, 28 d’agost del 2010

Quin fàstic de tarda!!!

Ahir vaig tornar a sortir per la tarda per fer les dues hores de rigor (el meu entrenament habitual des de fa mesos). La tarda es va convertir en un veritable suplici. Es va anar sumant tot. De fet, ja a casa, tenia poques ganes de sortir. La calor era insoportable. Ja a la carretera, va haver-hi un moment que el cuentaquilòmetres de la bici marcava 40,2 ºC. A la calor s'afegia el fort vent que bufava i que no permetia rodar amb comoditat. A més aquest fort vent era calent, molt calent i sec. Una sensació d'ofec que no deixava ni respirar m'envoltava continuament. Per culminar aquesta gran tarda vaig punxar la roda de davant. Crec que vaig suar més l'estona que vaig estar aturat canviant-la que a sobre la bici. En fi, que tot plegat es va convertir en una tarda fastigosa de bici.