divendres, 17 de desembre del 2010

Operació Retorn

Per fi les activitats que m'han mantingut ocupat aquests darrers mesos ja han finalitzat. Això vol dir que a partir d'avui ja puc gaudir del poc temps lliure del que disposo. Aquesta tarda, després de tres llargs mesos sense fer cap activitat física, he pogut agafar la bici. Des del dia de la CRI del Campionat de Catalunya al setembre només havia sortit un dia. Gairebé puc dir que la darrera vegada que em vaig pujar sobre la bici anava de curt.
La d'avui només ha estat una petita presa de contacte per avaluar el meu deixat estat físic. Tot i haver-me mantingut en el meu pes habitual, les sensacions han estat pèssimes, tant a nivell muscular com físic. La sortida d'aquesta tarda, sota un intens fred i fort vent, s'ha traduït en 43 km a un trepidant ritme de 27 km/h de promig. Es a dir, una mica més d'una hora i mitja. Però aquestes dades no són les pitjors. Les més preocupants són les que mostrava el pulsòmetre, on he pogut veure vora les 190 p/m a la mínima que la carretera pujava pocs graus. Mica en mica, dintre de les meves possibilitats, buscaré agafar un mínim de ritme i continuïtat. Malauradament, aquest objectiu no ha estat possible durant tota la temporada 2010 i dubto que el pugui assolir immediatament.

2 comentaris:

JMBorràs Jr ha dit...

Ei Carles que bo que ja hi tornis! De ben segur que ha valgut o valdrà la pena haver hagut de "penjar" la bici aquests mesos.
En 4 dies d´entreno tornaràs a estar per davant, si no fes memoria que aquest any que amb poc entrenament la vas liar a Snt Gregori, Tarragona i Montmeló, jejeje..
Fins aviat!

Carles Lara ha dit...

Moltes gràcies pels ànims JM. Avui també volia sortir però no m'he atrevit. Tinc el cul que no puc ni seure jejejeje.

Cuida't molt i a tope amb el CX!