dijous, 8 de desembre del 2011

Una hora i mitja és més que res

Aquest matí he hagut de refusar, per impossibilitat total i en contra del que m'hagués agradat, una invitació que m'ha fet l'amic Joan Manel Borrás per sortir amb ell a rodar amb ell. De fet, avui no hi contava gaire amb poder sortir però, com sempre, intento aprofitar les oportunitats que se'm presenten. En aquesta ocasió he pogut escapar-me durant la migdiada de la Ivet. Poc temps, massa poc, però no hi donva per més i era això o res. M'he hagut de conformar amb 45 km en una sessió de 1h25'. Recorregut totalment pla i amb l'objectiu de rodar i rendibilitzar al màxim el poc temps disponible. Pocs quilòmetres i poc temps però, torno insistir, com que pensava que avui tampoc podria sortir, són molt benvinguts. Una hora i mitja més del que jo hi contava.

2 comentaris:

Santi Alentorn-Motor RCB ha dit...

Dissabte 9h. grupeta Caixa si pots vina una estona !

Carles Lara ha dit...

Mercés Santi però demà és impossible. Si quedeu de cara a diumenge diga'm alguna cosa que igual m'apunto.

Una abraçada!!!