divendres, 30 de desembre del 2011

1h30' de lluita conta el ponent

Aquesta tarda m'he tornat a escapar amb l'amic Borrás. Una tarda en la que no disposava de massa temps per rodar i amb un vent que feia molt incòmode sortir en bici. Amb només una hora i mitja disponible m'he creuat amb el Borrás i hem rodat plegats uns quilòmetres. Era difícil trobar una carretera on ens poguessim amagar del fort vent de ponent que bufava. Jo em trobava molt cansat i, fins i tot, amb agulletes produïdes, crec jo, per la sessió d'espinig del passat dimecres. Finalment m'he plantat a casa molt cansat i agobiat del vent amb 42 km fets en poc menys d'una hora i mitja amb gairebé 500 m de desnivell acumulats. Demà hi ha grupeta a les 09:00 per fer, imagino, un recorregut llarg ja que el "personal" està bastant rodat. La meva idea és sortir amb ells i, sobre la marxa, ja veuré fins on em dona el cos...