diumenge, 1 de gener del 2012

Final i inici del 2012

Ahir vaig gaudir de la meva primera i, a l'hora, darrera grupeta de l'any. A les 9 del matí es vam ajuntar un bon grup de ciclistes per compartir quilòmetres, els darrers del 2011. Podríem dir que era la grupeta dels nassos. Entre aquests molts dels clàssics de la grupeta hivernal del baix: Isra, Santi Alentorn, Madrigal, Pedrito, Montse...
Com que jo estic encara molt verd vaig decidir sortir amb ells i, sobre la marxa, anar improvisant el meu recorregut. La primera hora, entre xerrades i riures, vam fer un promig de 34.5 km/h. El vent i el terreny van ser favorables en tot moment, tot sigui dit. Sobre els km 50 vaig girar cua. D'una banda per falta de temps i, d'una altra, perquè vaig pensar que si continuava les passaria magres per arribar a casa. Tot i el fort vent en contra vaig anar força bé fins els darrers 15 km. Tant just anava de forces que vaig haver de fer una "paradinha" d'emergència en una benzinera per fotre'm uns donettes.
Al final gairebé 100 km, la meitat amb grupeta i la resta tot sol, que van donar 3h15' de bici a 30.4 km/h de promig i gairebé 700 m de desnivell.

Cada any nou m'agrada començar-lo pedalant un mica, fent més o menys, però pedalant. És com una tradició que tinc i que alguns anys he pogut fer-ho i d'altres no. Aquest 2012 ha estat un dels que sí. He fet només una horeta però ja està bé. D'una banda m'ha servit per recuperar una mica de l'esforç que m'ha suposat aquesta acumulació dels darrers dies (220 Km en quatre jornades) i, d'una altra, per continuar aquesta "tradició" de començar l'any nou donant pedals.

Aprofito per desitjar a tothom, un FELIÇ 2012!!!!!