dimecres, 18 de gener del 2012

Una altra de bona

Un altra molt bona sessió la d'aquest matí amb 94 km a 30.5 Km/h de promig i on hem acumulat 950 m de desnivell. Com de costum aquests darrers dies, he sortit tot sol en busca del JM Borrás. Una vegada ens em creuat em fet el mateix per anar a recollir l'Albert que baixava en direcció contrària.
La primera part de la sortida l'hem fet amb el terreny i el vent bastant favorable. Aquesta situació s'ha capgirat quan hem fet la volta. Entre conversa i conversa quan m'he adonat ja portava la seixantena feta.
Uns pocs quilòmetres més tard ha arribat l'hora del port i, com no podia ser d'una altra manera, l'Albert ha començat a obrir gas. Tant el Borrás com jo hem intentat aguantar el seu ritme tant com fos possible però era  massa exigent per nosaltres. Amb això, finalment, cadascun ha pujat a la seva marxa. Uns més ràpids i els altres, no tant. Una vegada fet el cim, el Borrás ja ha tirat cap a casa i nosaltres hem girat cua. Els meus darrers 8 km del dia han estat el pitjor amb el llum groc de la reserva encés.
Amb tot, estic bastant content del rendiment d'avui. Malgrat els tres dies seguits de canya i arribar bastant just per falta d'alimentació, m'he trobat bastant bé durant tota la sessió. Demà una mica més però, en aquesta ocasió, només acompanyat del JM Borrás.