dilluns, 23 de gener del 2012

Ara sí que ja ho puc dir, sóc MA40

Avui he fet 40 "tacos". Ara sí que ja puc dir-ho, sóc MA40. Molta gent m'ha preguntat avui com em sentia després de canviar el 3 per el 4. A tots els hi he contestat el mateix: "bé, igual que ahir".Si ben cert és que el fet de sumar anys no ajuda al nostre cos, també soc dels que penso que l'edat és un tema bastant "psicològic". M'explico: és com ho tens assimilat i com et trobes físicament. Hi ha gent que amb 30 anys són veritables iaios i n'hi ha que amb la seixantena passada són "xavals". Jo no hi faig massa cas a l'edat. Els que hi aneu amb bici ben que ho sabeu: hi ha gent que amb quaranta i molts caminen més que gent de vint. En fi, que sigui com sigui, anem sumant anys i no perdem la il·lusió per aquest esport. Què continuem tots així!!!

3 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Moltes felicitats companyer! Jo no estic massa lluny tampoc de MA40! Jejejeje! Ens veiem a les primeres curses de la temporada! @Amatstrong.

Jordi ha dit...

Felicitats Carles. Ja ho sabem que fotras canya als 30 als 40 i als sèniors.

Carles Lara ha dit...

AMAT: Això espero, veure'ns dintre de poc en alguna cursa però molt em temo que m'hauré d'esperar una mica. Ah, no ens podem queixar, que ho portem força bé, no? jejeje

JORDI: Moltes gràcies. No sé si fotré massa canya però, com a mínim, ho intentarem jejeje. Cuida't crack!