divendres, 20 de gener del 2012

Cinc de cinc

Aquesta està sent una setmana excepcional. De moment he pogut sortir cinc de cinc. Amb la sessió d'avui ja porto acumulats des de dilluns 386 km, i el millor és que encara queda dissabte i diumenge.

Aquest matí la temperatura era força bona i, la companyia, molt millor, excel·lent. S'havia "convocat" mini grupeta de divendres a les 9:00 i molt amablement, han fet temps rodant per la zona perquè jo em pogués afegir sobre mitja hora més tard. Un bon grup de nou unitats amb l'Isra, el Marc, el MAN i alguns més. Hem començat buscant un recorregut bastant treca-cames per esquivar el vent que començava a apretar de valent. Com habitualment passa amb les grupetes en dia laborable, per diverses raons, el grup ha anat minvant fins que ens hem quedat en un quartet. Aquest fet no ha impedit que durant alguna estona toqués obrir gas de forma considerable.

Al final m'han sortit 76 km amb gairebé 1000 m de desnivell, tot i que només hem pujat un port. Demà hi ha més grupeta a les 09:00 per fer quatre hores. Jo sortiré amb ells però no penso fer tant. Amb tres ja en tinc més que suficient.