dijous, 19 de febrer del 2009

78 km més que han caigut aquesta tarda en companyia de l'Albert que s'ha apuntat a la sortida. Quan surto amb l'Albert toca pujar, i como no podia ser d'una altra manera, així ha estat. Han caigut dos ports i mig. Dic mig perquè el tercer no arriba als 3 km i, segons hem arribat avui a la conclusió, si no arriba als tres no és port, és un repetxó llarg jejeje. Així que dos i mig. El primer a la matxeta. En el segón l'Albert m'ha pujat "a muerte". El cuenta oscilava tota el port entre els 23-25 km/h. A estones concretes més i tot. Ja em va be sortir amb ell. D'una banda m'obliga a fer pujades i, d'una altra, m'obliga a fer sèries. Dues coses que si surto jo sol no acostumo a fer. Així que em va molt be sortir amb la seva companyia. Les sensacions avui haguesin estat molt bones si fos perquè noto dolor a la part superior dels dos quàdriceps. És el típic dolor d'haver trencat fibres musculars. No sé si és per algun esforç que he fet o per un mal gest d'ahir. De totes maneres no em preocupa gens ni mica. Res que no marxi amb una mica de descans. Demà tornaré a sortir i posaré fi a aquesta setmana.