dimecres, 11 de febrer del 2009

De 60 en 60 i tiro perquè em toca

Tal i com diu el títol del post aquest és el ritme d'entrenament que porto aquesta setmana. De 60 en 60 kilòmetres diaris. Tot i tenir aquesta setmana de festa, la cosa no dona per més. I això que estic sortint bastant d'hora, però no hi ha més temps. M'estic dedicant a "altres menesteres" més profitosos. Aquest matí nova sortida amb l'Albert. Últimament quedem molt plegats perquè a nivell d'horaris ens avenim bastant be. Sort que avui la intensitat del vent ha baixat molt. De fet es començava a aixecar una mica quan ja arribava a casa. Menys mal perquè sortir amb les ventades que darrerament hi ha per aquí castiga de valent. Al final hem fet els 60 km de torn amb dos ports. De cara al cap de setmana la meva idea era participar a la cursa de La Canonja, però sembla ser que s'ha anulat. Què hi farem!!!! tocarà pujar a Bescanó. El recorregut és el mateix que l'any passat???? la veritat tampoc el recordo massa be. Crec que era aquella que va fer tant de fred i que acabava en pujada, no?. Bé, deixeu els vostres comentaris. A veure si refresco la memòria una mica que deu ser cosa de l'edat....
A la foto un tram del segón port que hem fet aquest matí. L'Albert m'ha tensat una mica, ja va bé.