divendres, 23 d’octubre del 2009

Crònica 2ª Etapa Volta a Mallorca



En aquesta foto es pot veure al Team CEME a la sortida de la segona etapa de la Volta a Mallorca. Un recorregut de 98 km en un circuit semi-urbà a la població de Cala d'Or en el que s'havia de donar 6 voltes. No era excesivament dur, però tenia unes quantes pujades que, al final, acabaven passant factura. Tenia clar que havia que intentar-ho. I així va ser. Durants els primers quilòmetres de la cursa es va formar la que seria la única escapada que el grup va permetre. La vam composar en David Sánchez (Trujillo), Humberto Silva (Benfica) i jo. Ja, només formar-se el tercet, el corredor portugués s'escaquejava bastant en els relleus. Ja passat el primer port puntuable que va guanyar en David, va arribar des de darrera el corredor de l'equip del líder, el Cala d'Or, Raul Jimenez. En aquest moment l'escapada va morir. Aquest corredor em va dir que ell no passava al relleu i, vist que el portugués tampoc ho tenia molt clar, vaig decir desistir. En David i jo ho vam parlar i vam decidir arrencar. Finalment ell va poder marxar en solitari i va poder arribar fins al pas per la meta volant. Una vegada neutralitzats em vaig assabentar que el millor corredor del nostre equip que portàvem a la general, en Raul Martínez, degut a la forta grip que portava, havia abandonat amb forts vòmits. A partir d'aqui atacs i ritme infernal al grup principal que ja no va permetre cap escapada més. En les parts de pujada em va tocar patir força durant tot el matí. Finalment arribada a l'esprint i victòria in extremis pel campió del mon màster, en Flavio Pesquino. La mitja de l'etapa, més de 43 km/h, reflecteix el fort ritme que es va portar en la jornada.


Classificació de l'Etapa Cala d'Or-Cala d'Or:



Classificació general després de l'etapa:

A la foto cedida pel Miquel Cherino es pot veure tot l'equip a la sortida de l'etapa: en Miquel, en Quim, en Raul i un servidor, i a part de darrera, en Pere, en Cleo i l'Albert.