diumenge, 25 d’octubre del 2009

Crònica 3a Etapa Volta Mallorca

La tònica de la tercera etapa va ser el vent. Vent que va entrar durant els 92 km de la jornada amb força intensitat. Aquest fet va fer que no et poguessis relaxar en cap moment, ja que el risc de que es produís un tall era constant. La meva opinió és que el equips forts no van aprofitar aquest fet. Ni l'equip del líder, ni la selecció danesa es van organitzar seriosament per fer mal. Amb aquest plantejament de cursa, durant els primers quilòmetres, el nostre company, el Raül Martínez, ja mig recuperat de la grip, va decidir liar-la de sortida. Va provocar l'escapada del dia que es va mantindre gaire be fins el peu de l'únic port de la jornada. El coll de Femenies de segona categoria va ser el punt d'inflexió de la volta. En Raül no va tenir prou amb l'escapada, sinó que a més, ens va donar un bon cop de mà a en Cherino i a mi al port. Una caiguda just abans de començar a pujar va deixar descol·locats a la resta de l'equip. En Cherino tirava cap endavant amb els primers i jo, pujant al meu ritme per evitar que em passés igual que trofeu Palmanova, coronava amb un segon grupet. Descens molt tècnic ple revolts en "paella" i immediatament arribada. Finalment en Miquel va fer 20è a dos minuts i mig i jo vaig arribar dos minuts més tard en el lloc 29è. La resta de l'equip ho feia una mica més endarrere. Amb tot això, en Miquel es presentava de cara a la darrera etapa com el nostre corredors millor posicionat a la general.
Classificació tercera etapa:
Classificació general després de la tercera etapa: