dimarts, 20 d’octubre del 2009

Final de l'Operació Ensaïmada

Després de cinc dies seguits de competició, l'Operació Ensaïmada ha finalitzat, i amb aquesta la temporada de ruta de 2009. La Setmana Internacional Màster de Mallorca ha estat una prova de molt nivell en la qual cada dia s'anava més ràpid. La cosa no va començar massa be. Degut a problemes amb els vols em vaig perdre la Copa d'Europa, la prova que més m'agrada i en la que tenia més esperances de fer alguna cosa. El Trofeu Internacional Palmanova-Magaluf va anar molt malament. Vaig acabar el penúltim de la classificació a més de 14 minuts del guanyador després de que les cames em fessin figa en el tercer port de muntanya. Per sort, durant la Volta a Mallorca, tot va millorar i cada dia que passava em trobava millor. Durant els propers dies aniré penjant la crònica dia a dia de l'estada a Ses Illes.