dilluns, 18 de gener del 2010

Resum del cap de setmana

Tot i que el temps no va acabar d'acompanyar en tot el cap de setmana, va ser bastant profitós. Profitós en quilòmetres i en qualitat. Dissabte va se el darrer dia de la grupeta del Baix perquè el pròxim diumenge ja comencen les socials. Vam començar una vintena de ciclistes. Molts d'ells de la zona del Bages que van baixar a rodar amb nosaltres. Fins i tot va aparèixer Super-Morales amb el seu tàndem. Conforme anàven passant els quilòmetres el grup anava minvant. Jo també vaig acabar marxant perquè no em venia de gust fer tants quilòmetres. Finalment vaig arribar a casa en solitari amb 100 km. Ja està be.
Dimenge sortira amb la mini grupeta d'Olesa. En sortir de casa no pluvia però conforme ens acostàvem a la costa la pluja va aparèixer i es va anar animant. Com que tenia compromisos familiars i, perquè no dir-ho, poques ganes de mullar-me, em vaig donar la volta i vaig acabar amb 70 km més.
Ja sé que no són grans tirades de fons però per mi, que ja sabeu que tampoc soc amant de les quilometrades, je em va be. Avui pluja de nou, així que migdiada i a descansar.

2 comentaris:

SOMOS UNA BANDA ha dit...

Vaya miedo encontrarse una grupeta de estas por la carretera con tanta figura y tanto nivel.
Que bien que os lo montais

Carles Lara ha dit...

La verdad es que un poco de miedo daba, por eso, a mitad de recorrido me fui para casa jejejeje

Ja sabeis que estáis invitados a venir cuando queráis

1 abrazo