dilluns, 12 de juliol del 2010

Crònica cursa Amposta

Cursa inèdita en el calendari Sènior-Ma30. Circuit una mica dolent pel meu gust. Tant pel traçat, ja que tenia algun revolt bastant perillós, com per ferm, on s'havia d'anar esquivant algun sot important. Per la resta donar les gràcies a l'organitzador per muntar aquesta prova per nosaltres, ja que enguany no està la cosa per llençar cohets. Gran cursa dels homes del Munt Bikes que van poder col·locar els seus homes forts en primera i segon posició de la classificació. Per part meva com si fossin dues curses. Una primera on vaig patir molt, acusant molt molt molt la falta de competició i una segona, on em vaig trobar bastant millor. Quan vaig "treure la carbonilla" ja estava tot el peix venut. Em quedo amb les sensacions d'aquesta segona part. Tot i estar molt lluny d'un bon punt de forma, res a veure amb com vaig trobar el dia de Cervera. Sembla que aquestes darreres setmanes que he pogut entrenar amb un mínim de regularitat m'han anat molt bé. Ara només falta el més difícil:mantenir aquest ritme.
Classificació de la cursa: