diumenge, 18 de juliol del 2010

Crònica Cursa Sant Gregori

Bona participació, més de cincuanta corredors, i cursa per eliminació. La gent anava madurant i amb el pas dels quilòmetres el grup s'anava reduïnt paulatinament. Ja des del moment de pujar-me sobre la bici i començar a escafar, les sensacions eren nefastes. Em vaig trobar molt pitjor que la setmana passada a Amposta. Notava les cames com dures i agarrotades. Va ser un dia d'aquells una mica estrany. D'una banda les sensacions eren molt dolentes però alhora, sense saber com, tires endavant. No va haver-hi un sol moment de "parón" ni de descans en tota la carrera. La prova va estar marcada pels continus atacs dels homes dels equips forts de la categoria. Quan no ho intentava un, era l'altre qui contra-atacava. Jo vaig intentar sortir als atacs buscant la escapada però aquesta finalment no es va fer. Durant la darrera pujada a Canet d'Adrí es va fer la selecció definitiva. Aquest grup format per 12 corredors va ser el que es va jugar la victòria final en un llarg sprint a la meta de Sant Gregori. El guanyador: en Raul Cruz (Montmell). Jo no vaig ni intentar-ho ja que vaig arribar a final de carrera sense gaire forces. La nota negativa va ser caiguda que va haver-hi poc abans del primer pas per meta. Des d'aquí desitjar una ràpida recuperació al Juan Carlos Medina i al David Alier que es van portar la pitjor part.

Classificació de la cursa:

Podeu veure un interessant reportatge fotogràfic al web de SPORTIMAGEN clicant aquest enllaç: