dilluns, 27 de desembre del 2010

La cosa no va bé

L'operació retorn no va en bon camí. Des de la sortida (o hauria de dir passejada) del dia 17 no he pogut tornar a sortir fins avui. Es a dir 10 dies més sense fotre res. Com a mínim entre les dues sortides no han passat tres mesos... Aquest matí, de nou, passejada paxanguera. No puc catalogar la sortida com a entrenament. Cap les 11:00 he vist un petit forat i m'he pogut escapar "in extremis" per sortir a pedalar una mica a la carretera. El resum és bastant breu: 40 km en 1h 30' aproximadament a poc més de 28,5 km/h de mitja. De nou el pulsòmetre pels núvols tot i que les sensacions, dintre del que es pot esperar, no eren tant dolentes com el darrer dia. He pogut saludar al Jordi i al Jose que me'ls he creuat per la carretera i, a part de passar molt de fred, poca cosa més a explicar. Demà hi ha la possibilitat de tornar a sortir, hauré d'improvissar, com sempre!

2 comentaris:

TONI TIRADO ha dit...

Hola Carlos!
Yo creo que si mañana o pasado o al otro tienes un hueco debes aprovecharlo aunque tan solo sea para hacer 40 kilometros.Piensa que geneticamente con pocos kilometros coges la forma, a ver si para el 2011 encuentras un hueco para salir con más asiduidad.
Te deseo para el 2011:Mucha salud y algo de tiempo para entrenar

Carles Lara ha dit...

Muchas gracias Toni. Se agradecen tus palabras de ánimo. La verdad es que cuando tengo un hueco mínimo así lo hago. Espero ir cogiendo ritmo.

Yo tambien te deseo que tengas unas felices fiestas y un excelente 2011.

A ver si coincidimos algún dia!!!