divendres, 4 de febrer del 2011

Ho tinc!!!

Al final ho he aconseguit. Tinc el document provissional signat per triple banda: corredor, club i metge. Aquest matí he pogut visitar al metge que em va fer la revisió mèdica per la llicència 2011 i, molt amablement, m'ha signat el provissional. Això vol dir que demà podré participar a la primera etapa de la Challenge La Canonja. Així mateix ahir vaig poder parlar finalment amb la FCC i em van dir que no hi ha cap problema per participar-hi demà encara que no es disposi de la llicència. Em van comentar que amb el DNI i treient l'assegurança per la prova (uns 3€) es pot participar. Ho dic per si algú es troba amb el mateix problema que jo. Això és el que em van dir telefònicament. Amb el problema solucionat demà em plantaré a La Canonja amb 140 km fets aquesta setmana (dimecres 53, dijous 61 i avui 30) que es sumen per acumular uns miserables 1300 km anuals. Pobre renda però amb això he de passar. És el que hi ha, així que tocarà patir i aguantar fins on el cos digui prou! Quan peti faré grupeta i ha acabar.