divendres, 25 de febrer del 2011

Ja és primavera al Corte Inglés

Ara feia dies que no publicava cap entrada. He estat bastant liat però, tot i així, he pogut sortir tres dies aquesta setmana. Dilluns van caure prop dels 90 km. Dimecres vaig poder acumular 65 km més en companyia de l'Albert i, aquest matí, n'he pogut fer uns 70 més. La nota més destacable, descartant el vent, són les altes temperatures. Sembla, com deia aquella famosa falca publicitària, que "ja és privamera al Corte Inglés". Dimecres vaig sortir amb l'equipació pròpia del mes de febrer i conforme anaven passant els quilòmetres m'anava sobrant tot. Vaig acabar amb pràcticament la totalitat de les peces d'abric guardades a les butxaques del maiot. Aquest matí ja no m'ha tornat a passar. La veritat és que és un luxe sortir a rodar en ple hivern sense gorro i amb guants d'estiu. De totes maneres, no ens hem de refiar massar, si no, recordeu que va passar l'any passat a principis de març. Demà és la darrera oportunitat que tinc de sortir aquesta setmana ja que el finde toca traballar i tampoc (per variar una mica) podré anar a competir a cap de les curses previstes.