divendres, 17 de juny del 2011

Estirant la cadena, i el coll...

Abans de començar l'entrenament d'aquest matí m'he passat per la botiga del Montanya a canviar la cadena. Darrerament m'estava donant bastans problemes. Com que ja ho tenia previst, he deixat posades les rodes de les curses ja que el pinyó està més nou que a les d'entrenar i, d'aquesta manera, no saltaria la cadena nova. Una vegada canviada he començat a rodar i a estirar la nova cadena una mica. Havia quedat amb l'Albert i en creuar-nos em anat a fer la pujada a l'aeri. Aquí he estirat la cadena i el coll. M'ha portat tota la pujada entre els 25 i 26 km/h. Fins i tot als trams menys exigents hem pujat a 28-29 km/h. He hagut de patir fins a nivells agonístics per aguantar la seva roda. El pulsòmetre a arribat a marcar 199 pulsacions de màxima. Al final n'he pogut fer prop dels 70 km amb un promig de 31,5 km/h. Ja va bé que algú t'apreti els cargols de tant en tant. M'he tret la "carbonilla" ben treta!