dissabte, 9 de juny del 2012

Crònica Campionat de Catalunya CRI

Excel·lent organtizació la d'aquest matí a Cervera i gran ambient ciclista. Ja tocava fer una crono com Deu mana. Aquests darrers anys la cosa havia anat de mal en pitjor entre suspensions i campionats improvisats pràcticament fora de temporada. 

He arribat amb temps, com m'agrada a les cronos. A les 9:00 ja estava aparcat a Cervera tot i que la sortida no la tenia fins les 10:41. Comprovació de llicència i bici a càrrec dels arbitres i a escalfar. 

En punt a la rampa. Quins nervis. N'he fet bastants de cronos, però sempre m'acaben estresant i fent aparèixer el cuc de l'estòmac. Sortida. Enfilo el túnel amb el 53x11 ficat i cap baix. El cuenta de la bici marca a 70 km/h. El revolt de sortida del túnel l'agafo amb compte. Un cop de vent podria ser molt perillós. La primera part tendia cap amunt pèro el vent ajudava bastant. Doblo al corredor que havia sortir davant meu en pocs quilòmetres. Les sensacions són prou bones. Pràcticament sense adonar-me arribo als cons que indicaven el canvi de sentit. En aquesta ocasió el vent en contra però amb el terreny una mica més favorable. Abans d'arribar al repetxó final doblo un altre corredor. Enfilo la pujada amb el 53x15 i vaig pujant pinyons poc a poc. La part més dura del túnel la supero amb el 19 ficat i, ja cara a meta, pinyons abaix i últim esforç. Pràcticament a la línia de meta doblo el tercer ciclista. Millor temps provisional: 22'22''22. Si ho vull clavar no em surt! La il·lusió m'ha durant ben poc. Exactament un parell de minuts fins que ha arribat l'Adolf, que s'ha tret de la xistera una crono increible amb poc més de 21'. Una passada. Els corredors anàven arribant i em mantenia segon fins que ha arribat el Miguel Ángel Agüero que m'ha avançat per 5''. Tercer a l'espera de que arribés el Juan Carlos Medina. Per un moment m'he vist fora del pódium però, finalment, he pogut mantenir-me tercer.

Segons el meu cuenta: 22:22 (temps) 15,96 km (distància) 70,39 km/h (max) 42,8 km/h (promig) 118m (desnivell) 92 (cadència mitja) 187 (pulsacions promig) 196 (pulsacions màximes)

Només felicitar a tots els que han participat. Les cronos són dures SEMPRE siguin curtes o llargues, siguin individuals o per equips, siguin planes o amb pujada, SEMPRE. Felicitacions especials per als guanyadors i als que han ocupat plaça al calaix.

Aquí està la classificació.

Classificació del Campionat de Catalunya CRI 2012
Pòdium de la categoria VE60
Pòdium de la categoria VE50
Pòdium de la categoria VE40


2 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Felicitats per un pódi més d´aquesta temporada, a celebrar-ho! Una abraçada desde l´Empordà! @Amatstrong.

Carles Lara ha dit...

Moltes gracies Amat! Cada any la gent està més forta que l'anterior.

Una abraçada!