dijous, 3 d’abril del 2008

Cap de setmana amb l'agenda a tope

Aquest cap de setmana es presenta carregat de curses. Comencem dissabte a la tarda a Calonge per continuar diumenge al matí a Banyoles. Totes dues curses són en circuit urbà. És un terreny en el qual em defenc bastant bé.
L'any passat no vaig poder participar a la cursa de Calonge perquè venia d'un llarg viatge i estava massa esgotat per anar a còrrer, però fa dos anys si vaig participar.
Sobre la cursa de Banyoles, pel que m'han dit, serà la mateixa que l'any passat. Una pena, perquè la de fa dues temporades va ser molt guapa. Era un circuit en carretera on pujàvem un repechó que acabava fent mal. En aquella edició, que va ser guanyada pel Jose Maria Benitez, vaig fer 6é i vaig guanyar les metes volants.
En fi, que aquest cap de setmana intentaré fer un bon paper en les dues curses, però en especial en la de dissabte perquè correm a "casa".
Aquesta setmana he pogut entrenar mig bé, així que a veure si hi ha resultat.

3 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

salut xavalin, benvingut al club de blogger's cycling . cat ....jejeje

res felicitats pel blog i ens veïem algun dia per les carreteres.

salut i sort!

Carles Lara ha dit...

Gràcies, és un plaer estar en aquesta llista de blogger's cycling. A veure si li puc donar difussió a aquest blog....

David Sánchez ha dit...

joer neng! que blog tan chulo!!!
Nada felicidades por tu blog i descansa que este finde tenemos mucho trabajo. Te queremos volver a ver de amarillo, a tope campeon!