dissabte, 12 d’abril del 2008

Carrera a Palafrugell

El circuit de sempre. 50' més 3 voltes en línia. Al final han sortit 53 km en poc més de 1:15 hores. Promig alt, quasi 42 km/h. He estat molt marcat tota la carrera, però al final he pogut marxar del control del grup a meitat de carrera. El meu acompanyat de viatge: Jonatan Rubio. Hem estat rodant els dos en solitari una bona estona. Ho hem donat tot. En Jonatan Rubio ha col·laborat molt, no s'ha escaquejat ni un segón i aixó ens ha permés mantenir la distància tota la estona entre els 15 i 20 segons. A falta de 2 o 3 voltes ha vingut des de darrera la "locomotora" Molina acompanyat d'en Jose Maria Benitez. Els quatre ens em entés be. El Jony i jo ja hem arribat al sprint final una mica tocats, per aixó ho hem provat de lluny, però no ha pogut ser. El més ràpid en Santi, que s'apunta la tercera victòria consecutiva. El més beneficiat, en Jonatan que es planta com a líder de la Xallenge.

Jo content, perquè he pogut "arreglar" una mica la mala sort de Calonge. El genoll em produïa molèsties durant tota la carrera, però eren només molèsties. Ara, en fred, si que noto que s'inflama una mica.
En fi, que felicito al Santi Molina, per la seva victòria. Al Jonatan per ser valent, donar la cara i per ser el nou líder. Al Beni, per ser el guanyador sènior. I també a tot l'equip del CECOC que ha fet una carrera molt intel·ligent.