divendres, 23 de maig del 2008

Més rehabilitació. Avui quart dia i més del mateix, electròdes i ultrasons. Després de la sessió amb els avis he sortit a rodar una estona. He allargat uns kilòmetres més l'entrenament, fins els 50 km i amb una mica més de "chicha". Cap molèstia. M'he trobat al Jordi González i hem intercanviat impressions de les nostres tendinitis jejeje, sembla que ell es va recuperant, me n'alegro. Aquest any la grupeta no te sort. Aquesta tarda m'he asabentat que l'Alberto Losada (Caisse d'Epargne) va caure dimecres a la Volta a Catalunya quant anava rodant entre els primers de l'etapa. Fractura de clavícula per tres parts. Ahir el van operar i li han fotut una ferreteria sencera per soldar-la. He parlat amb ell i m'ha explicat com va anar tot. Ja dic, aquest any la grupeta no te sort. Des d'aquí molts ànims per la recuperació. Demà sortiré al matí i segons em trobi aniré a Ampuriabrava diumenge o no. En principi crec que si que aniré, perquè segons m'han dit és un circuit molt plà i poc revirat. No estic en condicions d'anar-hi perque no tinc entrenament a les cames, però bueno, si el circuit és com és aniré a rodar i no perdre massa ritme de carrera. Les passaré magres, que la gent ve de la Vuelta a España Máster i em posaran les piles jejeje...