dimecres, 21 de maig del 2008


Segona sessió de rehabilitació. Avui ha tocat electroteràpia durant 30 minuts i després sessió de làser. Es una mica desmoralitzant quan et veus en una sala plena d'avis fent exercicis amb la pilota de goma i recuperant-se de l'artitris, però és el que hi ha. Després he pogut sortir ha rodar 1 hora i mitja. La veritat és que avui no he notat cap molèstia al rodar. He fet 45 km a 31 km/h i cap molèstia, però ja no em faig cap il·lusió perquè després d'haver estat be 10 dies i tornar a recaure...Ara no se que fer el diumenge, si anar a còrrer a Ampuriabrava o no.


No se que passa, però hi ha una cosa que no entenc. Quant menys entreno, menys peso. Avui m'he pujat a la bàscula i ha marcat 69,1 kg. No ho entenc. Menjo igual i apenes estic entenant,he fet 1000km en 7 setmanes. El meu pes normal és de 70,5 km. Suposo que del parón que porto de 6 setmanes estic perdent massa muscular, no se.


Bueno, demà una altra sessió. A veure que toca...

2 comentaris:

Laia ha dit...

Què dius que vens a l'empordà????

Ernesto ha dit...

Los iaios se deben preguntar: "Y para estar tumbado viene aquí?"

No había caído en lo de las descargas eléctricas. Según me comentó la fisio que me trató la espalda el año pasado es para "engañar" al cerebro en el caso de que aparezca el dolor. De vez en cuando aún lo utilizo en casa.

Saludos Carles!