dijous, 8 de gener del 2009

Ahir neu, avui gel!!!!

Quin paissatge del que vam poder disfrutar tots (o quasi tots) arreu de Catalunya. La zona nord del Baix Llobregat no va ser menys. Es podia veure el pic de La Mola i totes les muntanyes de l'Ordal completament nevades. Respecte a la de Montserrat, estava totalment colorejada de blanc. No és la primera vegada que veig aquesta famosa muntanya nevada, però sempre li dona una apareça diferent i espectacular. De fet, la darrera vegada que va passar això vaig agafar la bici i vaig pujar-hi. Què bonic!!! I quina vista des de dalt amb tot el paissatge nevat. El problema va venir desprès per baixar jejeje. No sé que relliscava més, si la neu acumulada o la sal. Enguany degut a la grip no ha pogut ser. M'he hagut de conformar amb mirar les muntanyes nevades des de casa. Això sí, és més confortable i no es passa tant de fred. Avui ja em trobo millor. La febre i els dolors musculars han desaparegut i ja nomès queda la mocositat, la tos i la gola irritada. Cada vegada que menjo sembla que m'estic fotent un saquet d'agulles. Com que un ja comença a ser grandet (i és que ja començo a tenir una edat...jejeje), ja pensa més amb el cap que amb el cor. Així que he decidit no entrenar fins trobar-me definitivament recuperat. No vull cometre la mateixa errada que altres anys, que per entrenar abans, o he tornat a recaure o, desprès, m'ha costat massa temps recuperar-me al 100%. Així que aquest diumenge no aniré al CX de Sallent. De totes maneres per a què? si porto una setmana sense pedalar. I el que queda encara!!! La temporada de CX d'enguany ha finalitzat per mi amb nomès tres curses disputades i amb dos 4ts llocs com a resultats més destacables. Espero que tots els incovenients que he tingut no es repeteixin a la temporada de carretera.
PD la foto de Montserrat no es meva. No estava jo ahir per pujar-hi. Està agafada d'internet, però és real, això sí jejeje.

5 comentaris:

Pep Tatché ha dit...

Savies paraules i savies desicions les teves Carlos. Em sabrà greu no veure't a Sallent, però m'alegro de què estiguis millor. Recupera't bé i ens veurem aviat per carretera! a veure quin dia sortim plegats.. per sensacions i sense pulsómetre!

Carles Lara ha dit...

A mi també em sap greu Pep, tenia ganes d'anar-hi, però...Escolta una cosa: per on soles entrenar tu? ho dic pq si vols et passo el meu tfn per mail i quedem un dia per entrenar plegats. Jo sense pulsòmetre i tu amb (o sense, com vulguis jejeje)

Albert Barrigas ha dit...

Carles espero que et recuperis aviat, llastima que no es poden tornar a veure a Sallent.
Ens tornarem a veure a la propera temporada de CX ja que jo començaré amb la BTT, i qui sap si ens veurem per alguna cursa de carretera(a la escalada a montjuïc i et tornaré a deixar la meva bossa) o entrenant, peró si no es veiem que et vagi tot molt bé i molta força.

Ernesto ha dit...

No hombre, no, que la bici es la vacuna que lo cura todo :-)))

Me alegro que estés mejor. Abrígate bien, brrrrr!!!

Carles Lara ha dit...

ALBERT: Una pena, però l'any vinent hi haurà una nova temporada de CX i allà estarem. De totes maneres, com tu dius, igual ens veiem a l'asfalt. Cuida't i que vagi molt be la temporada de BTT

ERNESTO: Ya lo probé el año pasado y no me curó jejeje. Abrígate tu también...