dimecres, 28 de gener del 2009

Ahir van caure 80 km i avui 100 km més. Mica en mica sembla que vaig agafant el ritme d'entrenaments. Demà toca descans. Tinc coses millor a fer que anar en bici, en serio. Físicament vaig millorant. Ja no estic tant verd com aquesta darrera setmana, però encara estic lluny de tenir un bon punt de forma. Tot i així noto que he millorat molt amb els apenes 600km que he fet durant el que portem de setmana i l'anterior. De fet el port que la setmana passada pujava a 18-19 km/h avui l'he pujat entre els 23-25 km/h. Això si, tot sigui dit, a roda de l'Isra Núñez que anava marcant el ritme. Crec que aquest cap de setmana si que estrenaré la temporada 2009 i aniré a competir a Calonge. Sembla que la predicció del temps pel diumenge no és gaire bona, diuen que ens mullarem. Però bueno, crec que allà estaré amb l'únic objectiu de rodar una mica i de treure la carbonilla per anar afinant.

2 comentaris:

marc ha dit...

Hola Carlos, soc el Marc, sento lo del altre dia. No tinc el teu movil, li demanaré al Montanya i t'enviare un sms amb el meu. Així podem quedar algún dia.
Per cert el meu blog no es el de la pc martorell, ells en tenen un altre: http://penyamartorell.blogspot.com/

Ens veiem !!

Carles Lara ha dit...

Ok Marc, cap problema pel tema del blog ni per la mig-quedada de l'altre dia jejeje. Demàna-li el meu tfn al Montanya i ja anirem sortint. Cuida't!