dimecres, 3 de febrer del 2010

80 km al sac

Aquest dimarts he completat el primer dels tres dies que tinc disponibles per sortir a entrenar durant aquesta setmana. He pogut fer uns 80 km pujant un port no gaire dur. Les sensacions han estat bastant bones. Molt millors que durant aquests mesos anteriors. Suposo que l'apretada de cargols de diumenge ha servit d'alguna cosa. De fet, jo quan millor em trobo es quan puc enllaçar alguns dies de competició consecutius, cosa bastant complicada darrerament a causa de la feina i del poc suculent calendari que hem tingut aquests últims anys. Dimecres i divendres seran els propers dies de bici que tinc pel davant. Malauradament aquest cap de setmana no podré anar a Olot a treure la carbonilla i el fetge. De moment, m'hauré de conformar amb aquests tres dies de bici.