dissabte, 31 de març del 2012

Aprofitant que no hi ha cursa

Tal i com ja havia avançat en el darrer post, ni dijous ni divendres vaig poder tocar la bici. Aquest matí ha estat del tot diferent. Com que aquest cap de setmana no hi ha competició havia d'aprofiat la situació i treure'n el màxim profit possible. 

Bonic recorregut majoritariament fet per l'Alt Penedès. Sobre les 8:15 he sortit, en aquesta ocasió en solitari, i amb una temperatura agradable. He triat un recorregut bastant trecacames i, fins i tot, ja m'he atrevit a fer un parell de ports d'una mica d'entitat. Conforme passaven els quilòmetres la calor anava apretant. Cada vegada sobraven més peces de roba.

Al final m'he plantat a la porta de casa amb 88 km fets en 2h50' (el que ve a fregat els 31 km/h de promig) amb un desnivell acumulat de 1068 m.

L'anècdota del dia ha estat que he perdut el bidó d'aigua que portava (encara no tinc ni idea de que ha passat amb ell) i he hagut de fer tot el recorregut sense ni una gota de líquid perquè també m'havia descuidat la cartera a casa. M'he aturat en una font pública una vegada per hidratar-me una mica. Quin cap!!!

Hores d'ara em trobo bastant cansat però demà més, això si, en companyia del JM Borrás i una mica més d'hora.