diumenge, 25 de març del 2012

Cursa del Papiol

Segona cursa de la temporada per mi. Després de la meva inaguració a la categoria VE40 a la cursa de Barcelona, era el torn del Papiol. Arribava amb la incògnita de si seria capaç d'aguantar bé una cursa de 65 km després d'acabar el trofeu inaguració de 45 km mig enrampat i muscularment bastant tocat. Com ja sabeu el temps que disposo entre setmana per entrenar oscilar entre 1:15 i 1:30 hores (i no cada dia), per tant, suposava que se'm faria llarga. Al principi m'ho he pres amb calma. He volgut guardar forces per intentar arribar al final "dignament" i he volgut ser caut. Aquest fet ha comportat que l'escapada bona del dia la veiés de lluny ja que s'ha fet bastant d'hora. Conforme passaven les voltes m'anava trobant millor de sensacions i, a partir de mitja cursa i davant la comoditat amb la que rodava, he optat per intentar-ho. La veritat és que per arrancar encara tinc força però per aguantar-ho després és una altre història. De cara a meta m'he col·locat bastant bé i he pogut entrar entre el 6è o 7è del grup, cosa que vol dir que m'he pogut classificar entre els llocs 11è o 12è aproximadament. 

La lectura de la cursa que faig és molt positiva per mi. Aquesta setmana només havia pogut fer 165 km i pensava que el meu fondo s'acabaria a l'hora de cursa ja que és la distància que faig en entrenament. No han aparegut les maleïdes "rampes" i això ja és molt positiu. Espero que si puc mantenir continuïtat de dies de competició ja tindré molt guanyat.


2 comentaris:

marc ha dit...

Es fa el ke es pot en funcio del ke s'entrena.... pedalar una mica sempre s'agraeix. Salud Carles ke avui ens hem creuat rapidament!!!!

Carles Lara ha dit...

Eiiii Marc!!! Sí, no ens hem pogut ni saludar pràcticament.

Com tu ben dius, es fa el que es pot. Diuen que a cada hivern li acaba arribant la seva primavera...