diumenge, 18 de març del 2012

Després d'un inici de setmana fràncament dolent, al final l'he pogut arreglar una mica. No va ser fins dijous que vaig poder tocar bici. Una tímida sortida de 45 km va ser tot el que vaig poder fer durant els dies laborables de la setmana. Això sí, amb força intensitat durant l'hora i vint minuts que vaig fer.

Tal i com estava percal i donada la llunyania de la cursa d'aquesta setmana, a Figueres, he preferit utilitzar el cap de setmana per acumular uns quants quilòmetres més. Tant dissabte com diumenge vaig sortir en companyia del meu amic JM Borrás. El primer vaig fer 85 km a poc més de 30 km/h de promig amb un acumulat positiu de 950 m. Una bona sortida amb ensurt inclós. Ja pràcticament al final de la jornada un conductor (per anomenar-lo d'alguna manera) ens va avançar de manera premeditada a menys de 4 dits de separació del manillar del JM. No vam acabar al terra per pur miracle ja que tots dos vam acabar tocant-nos. No entenc com algú pot fer això!!! Avui hem tornat a posar el despertador ben d'hora i han caigut 3 hores més. Els darrers 8 km fins a casa han estat un infern degut al fort vent que bufava.

En definitiva, he pogut acumular 220 km aquesta setmana. La propera ja veurem com va...