dimarts, 22 d’abril del 2008

Després de 3 dies d'inactivitat total perquè no tenia la bici disponible avui he sortir a entrenar. He fet 66 km plans en dues hores justetes, aixó vol dir a 32,5 km/h de promig. A la primera hora de sortir el genoll ja feia mal, però tot i així he decidit acabar el recorregut previst. En arribar a casa ja tenia el genoll que ni me'l notava de dolor. He pogut parlar amb el meu amic i fisio Isra Nuñez i he anat a casa seva a que em fes un cop d'ull. Ho te molt clar, és tendinitis produïda pel cop de la caiguda de Calonge. El seu consell és que faci repós absolut una setmana i a veure que passa. Penso fer-li cas, a veure si d'una vegada acabo amb el culebrón del genoll i les seqüèles de la caiguda de Calonge que ja comencen a ratllar-me una mica massa. Vull donar-li les gràcies al Isra, per poder agafar-me avui i mirar-me, perquè ha hagut de deixar de fer temes personals seus per atendre'm. També li desitjo molta sort aquest diumenge a la segona prova de Copa del Mon de BTT que disputará aquest cap de setmana a Alemanya. Sort Isra i gas a fooooons...!!!!

4 comentaris:

TONI TIRADO ha dit...

De Nuevo quiero animarte, te entiendo perfectamente creeme, esta pretemporada sufrí dos sobrecargas en la zona rotuliana, una a principio, estuve una semana parado. Y luego otra un mes antes de la social de Calonja, sufrí nuevamente otra rótula, tuve que parar cinco días, y luego tuve que empezar con sesiones de 40 kms y 50 kms salia muy suave con plato pequeños, hasta pasado 15 días no pude empezar a entrenar con normalidad. Y solo me quedaban menos de 20 días para la mítica social. Se hace dificil la espera, lo que hacía era intentar mantener la mente ocupada, con música, cine y tareas que había dejado pendientes. venga paciencia y hazle caso a tu fisio!

Carles Lara ha dit...

En ello estamos, esta semana cero patatero. Ya he pedido hora en el traumatólogo para la semana que viene. A ver que me dice, de momento descanso 100%. Gracias de nuevo por los ánimos, me empiezan a hacer falta...jejejeje

Ernesto ha dit...

Carles, te echo una carrera a ver quién se recupera primero jajaja!!

Carles Lara ha dit...

Eso no vale Ernesto, que tu me llevas mucha ventaja jejejeje....Si ya no te puedo pillar....jejejee