diumenge, 8 de juliol del 2012

De nou un altre matí de bici. En aquesta ocasió amb les piles noves del cuenta però, sorpresa, no funciona. M'he aturat un moment per ajustar l'iman però no funcionava. Per no perdre temps, he passat del cuenta i he activat el My Tracks del mòbil per controlar el recorregut que volia fer.

Si ahir em vaig pasejar per l'Anoia avui ha estat el torn del Bages. Cal anar canviant de paissatges. En aquesta comarca encara queden pobles tant autèntics com Rocafort. Per arribar a aquest poble cal fer una ascensió d'uns 5,5 quilòmetres sense massa duresa. La carretera sembla que finalitza al poble però existeix una carretereta rural que va a enllaçar a mitja pujada del Coll d'Estenalles. Jo avui m'he donat la volta al poble de Rocafort. 

Al final m'he plantat a casa amb gairebé tres hores, 93 km i un acumulat de prop de 1100 m. Ha estat una bona setmana on he pogut acumular 330 km en quatre jornades. 

A l'entrada de Rocafort, un poble autèncic a tocar de Manresa