dimarts, 3 de juliol del 2012

Entrenant amb els RCB

Aprofitant que estic de vacanes volia sortir a entrenar pel matí. Sempre m'agrada més el matí que les tardes per evitar el molest vent que sempre bufa en aquesta franja horària en aquesta zona. Finalment m'he decidit per aprofitar el matí per fer una mica de platja amb la family i deixar l'entrenament per la tarda. Avui les sensacions no eren massa bones. Massa dies aturat de nou, casi una setmana!

Cap a les sis he sortit. Havia quedat amb l''Albert per creuar-nos i rodar plegats. Quan ens hem trobat venia amb un grup de ciclistes i hem començat a fer via, com sempre, a bon ritme. Pràcticament al començament ens hem trobat l'Agüero (RCB) i se'ns ha afegit a la grupeta. El que no saviem nosaltres és que ell havia quedat amb el Pedrito Soler i el Cuervo també per creuar-se. En quant ho hem fet, també s'han afegit a la grupeta. Al final ens hem ajuntat uns 10-12 ciclistes. Sempre passa quan la grupeta és mitjanament gran que la cosa es comença a animar i el ritme puja. Ja al port l'Albert ha començat a marcar ritme i je m'he col·locat a la seva par. A punt de coronar, com és habitual quan hi ha grupeta, sprint. 

Mica en mica el grup s'ha anat desfent i finalment hem acabat la ruta l'Agüero i jo. A mi m'han sortir 82 km en 2:30 a 32km/h de promig amb un acumulat de 980m. Pujant el port he vist alguna punta al pulsómetre de 192 pulsacions. Senyal inequívoca que hem pujat bastant ràpid.

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Carles com està l'equip Motor? a tot gas pel que veig.Posa'l en fila de 1, jeje.No donava ordres en cuervo o xiulant :) ?? salutacions company

Carles Lara ha dit...

Jejeje estan forts, molt forts...

Una abraçada crack!!!!