dissabte, 11 d’agost del 2012

Continuo sense gaire ganes

Aquesta és la tònica que porto. Vaig sortint però sense gaire ganes de fer res. La meva motivació sempre són les curses i amb el calendari que es presenta fins setembre poca en tinc. De moment se'm complica la participació de dimecres a Malgrat i, segurament, tampoc aniré a Blanes. A veure si m'ho puc arreglar per anar-hi a Malgrat.

De moment aquesta setmana ja porto tres dies de bici. Un de 80 km, un segón en doble sessió de 60+40 i, avui, que n'he fet 80 més. Tot i que les sensacions no són gaire bones i les ganes totalment absents, els promitjos, al contrari, són bastant bons. Tots els dies d'aquesta setmana o he superat els 32 km/h o m'he quedat molt pròxim a ells amb jornades de 900-1000 m de desnivell.

Demà serà la darrera jornada de la setmana i tornaré a sortir, com darrerament, sense gaire ganes.