dissabte, 25 d’agost del 2012

Marxant una de cabra

Aquest matí no tenia massa ganes de bici perquè havia de sortir en solitari. Així que he decidit fer menys temps però amb més intensitat. He agafat la cabra i a rodar de bon matí. La primera hora ha estat molt bona ja que he rodat a un promig de gairebé 40 km/h. A partir d'aquest moment la musculatura de les cames ja començava a estar tocada i m'he vist obligat a baixar una mica el ritme. Tot i així he mantingut els següents 25' el promig sobre els 38,5 km/h. Els darrers 10' els he dedicat a relaxar una mica i deixar que la "patata" recuperès el ritme cardíac una mica.

Al final 58 km en 1:35 a casi 37 km/h de promig amb 400 m de desnivell. La jornada m'ha anat molt bé per acustumar-me als nous ajustos que he fet a la cabra seguint els consells i les bones apreciacions del meu amic Pep Tatché. Moltes gràcies Pep!!!

Amb els consells d'en Pep crec que millorat bastant la posició en la bici de CRI.

2 comentaris:

Amat Artigas Personal Blog ha dit...

Bon dia Carles! Crec que hauries de pujar una mica el seient. Una abraçada! @Amatstrong

Carles Lara ha dit...

Merci pel comentari Amat. Porto l'alçada 1 cm més alt que a la de carretera. Si el pujo més vaig bastant incòmode. En tot cas el que m'estic plantejant és canviar la potència per una més curta. D'aquesta manera els braços quedaran més amb 90º i baixaré una mica més l'esquena.

Gracies per la teva aportació i cuida't crack!!!