dissabte, 7 de març del 2009

Com ja heu pogut observar, aquesta setmana he tingut el blog bastant deixat. La veritat és que han estat uns dies molt durs a nivell de feina i no he tingut temps ni d'escriure. I si no he tingut temps ni de picar quatre lletres, imagineu per entrenar. Dilluns, dimarts i dimecres, res de res, "cero patatero" com deia aquell. Dijous vaig fer 90 a corre cuita. Divendres, amb el vent que feia, m'ho vaig pensar tant que al final només em va donar temps de fer 55 km. I avui he pogut aprofitar aquest excel·lent dia per fer 80 km. Sobre demà, no sé. No em ve gaire de gust anar a competir. Primer perquè a penes he entrenat, segón perquè no m'agrada gaire el circuit i tercer perquè total pels quilòmetres que són...Així que no ho tinc gens clar, però hores d'ara la cosa està més 70% que no i 30% que sí. Casi que prefereixo aprofitar el matí i sortir a entrenar una mica de fons...
Per cert, he trencat el sillín de la bici. Quin em recomaneu????????