dimarts, 31 de març del 2009

Després de quatre dies sense fer absolutament res tenia l'obligació de sortir avui a entrenar. Vista la climatologia que ha fet durant tot el dia, ha estat impossible. Penso que aquests dies, si surts a entrenar, hi ha més coses a perdre que a guanyar. Ho dic per possibles caigudes, que un cotxe no et vegi be, que agafis fred...sense parlar de la roba feta pols, la bici enfangada, etc. Crec que no val la pena. Així que la intenció era substituir la sortida per una sessió de corrons. Finalment, ni una cosa ni l'altre. Fa tant de pal fer corrons!!!! És tant avorrit!!! Alguna cosa de profit sí que he fet. He aprofitat per donar-me una mica de massatge, que ja tocava. No m'amassava les cames des del mes de setembre...Pensava que després de tants dies sense fer res les tindria bastant be, però no. La veritat és que estava bastant carregat, sobretot a nivell de quadriceps. Bueno, a veure si demà el temps ho permet i puc sortir d'una vegada a rodar.

3 comentaris:

XAVI NOVELL ha dit...

Gràcies carles les teves paraules m'animen !!! almenys ser que la Gent quan plou no surt ja que quan un està lesionat sembla com si tothom estigui trinxan't-se menys JO.

ara només falta que plogui 3 dies més i després GASSSS " que jo ja porto 30 dies de Pluja!! "

Records Crack i Salut!

Pep Tatché ha dit...

si fer corrons et fa pal, compra't un tacx. és com una droga!! i no hi ha perill d'accidents

Carles Lara ha dit...

XAVI: Molts ànims, que ja queda menys. Sobretot recupera't be, que sino després és interminable la recuperació total. Cuida't

PEP: No gràcies, amb la bici ja tinc prou droga jejeje. No sigui que m'enganxi també...jejeje