dimecres, 11 de març del 2009

Estirant la goma!!!

Si ahir l'excusa era l'etapa de la París-Niza, avui no en tinc. No he pogut sortir fins passades les 5 de la tarda. I com no pot ser d'una altra manera, a saco. A intentar fer tots els quilòmetres possibles abans que no marxés la llum del sol i es fes fosc del tot. I he arribat just, molt just. Els cotxes ja portaven els llums posats i m'he hagut de treure les ulles per poder veure una mica millor. I tot això per fer 55 penosos quilòmetres. A més avui no acabava de trobar el ritme. Si ahir em vaig trobar molt be físicament, avui tot el contrari. Però l'explicació està clara. Els "madrugons" passen factura. Quan he arribat de treballar i no he pogut ni fer 20 minuts de migdiadeta. Per mi aquests vint minuts són bàsics per tornar a carregar energia per sortir a entrenar. Tampoc més d'aquest temps, perquè sino l'efecte és tot el contrari. Em llevo amb un mal de cap espantós. En fi, que demà intentaré recuper-me i fer una mica més.
Per cert, he posat una enquesta, digueu la vostra....jejejeje!!!!