diumenge, 22 de març del 2009

Deures setmanals fets. Finalment han sortit 540 km. No està gens malament. De fet, ha estat la setmana de l'any que més quilòmetres he fet. Dels set dies n'he pogut sortir sis. Tocava aprofitar la setmana de festa i així ha estat. Això ja està fet i acumulat a les cames. També és cert que hores d'ara estic bastant cansat. Ara només queda descansar una mica per pair-les. Aquest matí he acumulat els 100 últims quilòmetres del total. He sortit a rodar per les carreteres de l'Alt Penedès. És una bona comarca per rodar. Tens una mica de tot: plà, pujada, trenca-cames, vent... A més és molt agradable sortir en bici rodejat d'interminables camps de vinyes. Durant el meu recorregut m'he creuat amb els participants de la Marxa Cicloturista de Vilafranca (Ruta dels Vins). Entre ells moltes cares conegudes. Molts corredors MA30 que han aprofitat el diumenge sense competició per fer un entrenament de qualitat participant a la Marxa. Durant la setmana l'Albert, que ha finalitzat entre els primers, m'havia proposat anar-hi. Però jo no m'he deixat convèncer. No m'agraden les marxes, són massa dures. Així que m'he conformat amb sortir a entrenar i treure el cap per Vilafranca per saludar a la gent. La propera setmana no podré mantenir aquest ritme d'entrenament, però es farà el que es pugui.

4 comentaris:

Miquel Gubianas ha dit...

són massa dures les marxes????
seràs "marquesito" i jo no ho sabia?

apali! que anaves en sentit contrari neeeeng!

Carles Lara ha dit...

Siiiiiiiii massa dures neeeng!!! jejeje. Jo no tinc motor per fer tants quilòmetres...tot el que passi de dues xifres m'espanta jejeje

Pep Tatché ha dit...

Home, en el fons tens raó... si fas els 150 km a ritme d'una social de 70 km es fa MOLT dur! i clar en Carlox no sap anar a menys de 35 km/h en cursa.. llavors és dur. Crec que si haguesis anat a Vilafranca hauries guanyat o casi, però la recuperació ja és un altre tema.. crec que es triga més 7 dies a recuperar 100 % d'un esforç com aquest a tope.
Per cert Carlos, destensa ja la cama de la foto de portada, que només de veure-la ja em fa mal! je je!

Carles Lara ha dit...

Ja la puc destensar???? menys mal, perquè ja començava a tenir rampes jejejeje.

Això de les marxes és per homes, jo no jo no dono la talla. En serio, massa km per mi. S'ha de patir massa, noooooorrrr gràcies!!!!!! Us deixo les marxes per vosaltres. Jo preferiexo les meves carreteres de MA30.